loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 261 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Ali Lohrasbi – Vatan

دانلود آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی علی لهراسبی به نام وطن

 تنظیم : بهروز صفاریان – ترانه : علیرضا گیوه چی 

 

3734w7we47w474w7

 

آهنگ با کیفیت ۱۲۸ : حجم ۲٫۴۹ مگابایت

» دانلود آهنگ وطن «

 

 

برای من وطن یعنی تن تو

تنی که با گلوله خو گرفته

وطن یعنی دل لیلای مجنون

سمت شط خون پهلو گرفته

برای من وطن یعنی تن من

حدیث ناله های هر شب من

همه نشنیده هایی که تو دیدی

همه ناگفته های رو لب م

برای من وطن یعنی تن تو
تنی که ناگزیر ازسوختن بود
تن امثال تو سنگر ندیده
تن تو سنگر امثال من بود
همه دنیا برای ما همین جاست
همین جایی که فردا رو گرفتیم
من و تو از یه دنیا رو همین خاک
تمام خاک دنیا رو گرفتیم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 190
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 2,003
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 4,336
  • بازدید ماه : 8,922
  • بازدید سال : 74,927
  • بازدید کلی : 2,247,987