loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 318 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

Ali Bagheri – Mokhatabe Khass

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی باقری به نام مخاطب خاص

 

9798465468798

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.90 مگابایت

» دانلود آهنگ مخاطب خاص «

 

 

 

متن آهنگ مخاطب خاص علی باقری

میگی بدونه من دنیات رو به راست
دنیات که من بودم انصافت کجاست
دیگه فراریم از آدمای شهر
چون خواستمت یه روز انگشت نمای شهر
چیزی نبودیو من خاص کردمت
دیده نمیشدی احساس کردمت
داری گذشتتو از یاد میبری
با تو سبک شدم سنگین میپری
از قلبی که مثه بازار شهر پره
چیزی شبیه عشق دور از تصوره
دستی که سوژیه دستای مردمه
عاشق شدن براش سوء تفاهمه
چیزی نبودیو من خاص کردمت
دیده نمیشدی احساس کردمت
داری گذشتتو از یاد میبری
با تو سبک شدم سنگین میپری
میگی بدونه من دنیات رو به راست
دنیات که من بودم انصافت کجاست
دیگه فراریم از آدمای شهر
چون خواستمت یه روز انگشت نمای شهر
داری گذشتتو از یاد میبری
با تو سبک شدم سنگین میپری

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 208
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,541
  • بازدید ماه : 7,127
  • بازدید سال : 73,132
  • بازدید کلی : 2,246,192