loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 971 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

این نرم افزار از پر طرفدارترین مسنجر های اندرویدی می باشد و تقریبا به طور پیش فرض روی همه گوشی های اندرویدی نصب است . از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان چت گروهی ، ارسال انواع فایل ، ضبط صدا و ارسال آنی آن ، امکان مکان یابی مخاطبین ( در صورتی که مخاطب مرد نظر این اجازه را به شما داده باشد ) و ... اشاره کرد.در نسخه جدید این نرم افزار مشکل ضبط صدا برای گوشی های سامسونگ برطرف شده است.

****برای دانلود نسخه جاوا در مرورگر گوشی خود آدرس ( http://www.whatsapp.com/s40 ) تایپ کنید و سپس جدیدترین نسخه را دانلود کنید . ***

لیست گوشی هایی که پشتیبانی می شوند :

  • Nokia C3-00 · Nokia C3-01 · Nokia X2-01 · Nokia X3-02 · Nokia X2-00
ADMIN بازدید : 283 چهارشنبه 25 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار مکالمه و چت تصویری رایگان  ooVoo Video Calls v2.2.1 برای اندروید و v3.1.0.7 برای مک

این نرم افزار وقتی اولین بار برای ویندوز منتشر شد به سرعت طرفداران زیادی پیدا کرد .این بار این نرم افزار پرکاربرد برای گوشی های اندروییدی تعبیه شده است که شما می توانید از طریق شبکه های 3G ، 4G و WiFi و اتصال اینترنت از کلیه کارکرد های این نرم افزار استفاده کنید .کلیه خدمات oovoo رایگان می باشد هم چنین از دیگر قابلیت این نرم افزار امکان برگزاری ویدئو کنفراس 5 نفره می باشد که در نوع خود جالب است.

ADMIN بازدید : 573 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

SimSimi رباتی میباشد که شما میتوانید با او صحبت کنید. این ربات را میتوانید همانند یک حیوان خانگی تربیت کنید. البته مراقب جمله هایی که استفاده میکنید باشید چون این ربات جواب های ددان شکنی را میدهد.به ربات یاد بدهید از چه کلماتی استفاده کند و چه کارهایی خوب و چه کارهایی بد است. شروع به چت کردن با ربات خود کنید و از او سوال بپرسید تا جواب شما را بدهد. و این ربات از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند


http://www.apktops.ir/wp-content/uploads/2014/04/SimSimi-6.1.8-2.jpg
ADMIN بازدید : 355 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این نرم افزار Jomlak مرجعی کامل برای دسترسی به انواع پیامک ها است و مطالب موجود در آن توسط کاربران ارسال می شود، تقریبا می توان گفت مانند یک شبکه اجتماعی عمل می کند.


 
ADMIN بازدید : 249 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اولین آنتی ویروس هوشمند ایرانی برای سیستم عامل اندروید با نام حقاف (Hagaf Antivirus vPro) منتشر شده است و شما هم اکنون می توانید برنامه معرفی شده را به صورت رایگان دانلود کنید.

 
ADMIN بازدید : 359 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

قصد معرفی تقویمی چند منظوره برای گوشی اندروید شما را داریم . این تقویم قابلیت پخش اذان سر ساعت و متناسب با اوقات شرقی منطقه و شهر شما را نیز دارا میباشد . 

همچنین میتوانید با این نرم افزار جهت قبله را مشخص کنید ، قرآن را در گوشی خود داشته باشید ، تاریخ های شمسی و قمری را به یک دیگر تبدیل کنید و قابلیت هایی که پایین مشاهده میکنید .

 

badesaba

ADMIN بازدید : 351 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

فایر فاکس ( FireFox ) مرورگری قدرتمندی است که حتما تجربه استفاده از آن را بر روی کامپیوتر یا گوشی مویایل خود داشته‌اید و اینک میتوانید جدیدترین نسخه فایر فاکس یعنی سریع ترین مرورگر دنیا را برای گوشی اندروید خود دانلود کنید. این مرورگر سریع با کاربرد آسان و با قابلیت شخصی سازی است که نهایت امنیت و حفظ حریم خصوصی را برای ایجاد امنیت فراهم می آورد . ظاهر زیبا ، پشتیبانی از بوکمارک و تاریخچه ، امکان استفاده از افزونه های فراوان ، سرعت بالا در مرور صفحات ، پشتیبانی از تب و … از خصوصیات این نرم افزار کاربردی و قدرتمند می‌باشد.

 

قابل نصب بر روی اندروید 2.2 یا بالاتر

دانلود مرورگر فایر فاکس,دانلود ورژن جدید مرورگر فایر فاکس برای اندروید,دانلود آخرین نسخه مرورگر firefox برای اندروید

 

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار 

 

- سرعت بسیار بالا حتی در صورت باز کردن چندین Tab

- دارای Add-ons های بسیار کاربردی

- صفحه نمایش عالی (متناسب با دستگاه های اندرویدی مختلف)

- پشتیبانی از HTML 5

- پشتیبانی از تماشای آنلاین ویدئو

- امکان همگام سازی

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 543 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

شما دربازی زیبای Slide Soccer قادر خواهید بود بصورت تک نفره یا دونفره و با دوستان خود با انگشتان خود فوتبال بازی کنید . این بازی میتواند شما را مدت ها سرگرم کند Slide Soccer را از دست ندهید و یک زمین فوتبال را در گوشی اندروید خود داشته باشید . این بازی را از نیم آپ  دانلود دریافت کنید .


Slide soccer

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 372 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

نرم افزار لاین برنامه ای شبیه وایبر viber و تانگو Tango و …

در پست های قبلی به معرفی نرم افزار LINE که یک مسنجر قدرتمند برای گوشی موبایل است پرداختیم و دانلود Android LINE را برای گوشی های اندروید قرار دادیم. همانطور که گفتیم نرم افزار لاین از بهترین مسنجرهای گوشی مثل وایبر، تانگو، وی چت، ای بادی و … است (که دانلود این نرم افزارهای چت تماس تلفنی مجانی در پستهای قبلی قرار گرفتند). مشخصه نرم افزار LINE اسمایلی ها (شکلک های) گرافیکی جالبی است که مختص این برنامه است. با دانلود نرم افزار لاین می توان به دوستان لیست گوشی رایگان sms زد و تماس گرفت یا به قولی چت کرد و ارتباط صوتی و تصویری مجانی برقرار کرد. در این پست پرشیا جی اس ام دانلود رایگان نسخه کامپیوتر نرم افزار LINE قرار گرفته است که کاربران کامپبوتر هم بتوانند از طریق اینترنت، تماس تلفنی رایگان با شماره دوستان گرفته و با پیامک، مکالمه صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنند.

برخی قابلیت ها :

1-تماس صوتی کاملا رایگان

2-اینترفیس فوق العاده زیبا و دلنشین

3-قابلیت شاتراک گزاری رایگان موزیک و عکس و ویدیو

 

 

ADMIN بازدید : 322 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

skype نام يكي از بهترين و معروف ترین نرم افزار هاي رايگان حمايت کننده از پروتكل VOIP است  كه براي شما امکان برقراری ارتباط صوتی رايگان با ديگر دوستان خود از طریق اینترنت را فراهم ميسازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساسه گپ صوتی را محیا سازد. Skype از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار می باشد.با استفاده از Skype می توانید بطور رایگان و تنها استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید.

 

 skype

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 465 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این مجموعه فوق العاده شمال 60 زنگ موبایل کلاسیک و ملایم است که برخی از آن ها  از قسمت های مناسب Ringtone آهنگ های مشهور انتخاب شده است که میتوانید به عنوان زنگ موبایل خود استفاده کنید. این مجموعه را ما گردآوری کرده ایم و به راحتی برای دانلود در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم . 

mobile ringtone

 

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 290 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 نیمباز ( !NimBuzz ) يکي از پر طرفدار طرين مسنجر هاي دنياست .

اين مسنجر روزانه افراد زيادي را به خود جذب ميکند. چت روم ها، چت خصوصي ، چت صوتي و تماس رايگان، پشتيباني از سرويس هاي مختلف مانند ياهو و... از امکاناتي بوده است که باعث شده است اين مسنجر حرفايي براي گفتن داشته باشد.

در اين نسخه برخی از مشکلات نسخه قبلی بر طرف شده و امکان ارسال شکلک های جدید مانند ارسال یک گل به دوست خود را به شما داده است.

 بعضی از اوقات متن مانند یک شکل مانند گل نمیتواند به فرد مقابل مصلا دئست داشتنش را بفهماند به همین دلیل شرکت نیمباز در این نسخه از نیمباز شکلک های بسیار جدید و متنوع را در اختیار کاربران قرار داده است که سایت نیم موب این نسخه را در اختیار شمار قرار داده است.


ویژگی ها :

1_ سرعت بالا ارسال متن

2_ امکان برقراری تماس صوتی

3_قابلیت اشتراک گزاری عکس و فیلم و موزیک

4_قرار دادن شکلک های جدید

5_و......

 

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 805 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بی شک Nimbuzz یکی از بهترین مسنجر های حال حاضر دنیاست . که با امکانات فوق العاده ای که دارد طرفداران بسیار زیادی را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است.

نیمباز در ابتدا تنها مخصوص گوشی های موبایل بود. که با گذشت زمان و استقبال بینظیری که از این مسنجر شد باعث شد که نسخه های دیگر نیمباز هم ساخته شود و تا به امروز رشد چشم گیری کند.

چت روم های نیمباز ، شکلک ها ، چت در PV (خصوصی ) ، اد کردن دوستان ، ارسال عکس , فیلم , فایل و... همگی از ویژگی هایی بود که باعث شد نیمباز روزانه هزاران کاربر را جذب کند.

در این نسخه برخی از مشکلات نسخه قبلی برطرف شده و سرعت نرم افزار نیز افزایش پیدا کرده است.نیمباز را به راحتی از نیم موب دانلود کنید .

 

Nimbuzz_pc


تغییرات اعمال شده در این نسخه

 

- برطرف شدن برخی از باگ ها و مشکلات نسخه های قبلی

- مطابقت دادن مسنجر با شکلک های جدید اضافه شده در نسخه اندروید

- تغییر شکل استایل صفحه ورود نرم افزار

- اضافه شدن skin جدید در صفحه گفتگو


 

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 755 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

این باز شما میتوانید کسمجر تانگو را در گوشی جاوا خود داشته باشید . 

مسنجر Tango که مدتی است به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کرده است ؛ نرم افزار بسیار مناسبی جهت کم کردن هزینه های ارتباطی با دوستانتان است شما میتوانید در تانگو با دوستان خود تماس صوتی ، متنی داشته باشید همچنین تانگو این قابلیت را به شما میدهد که عکس ، فیلم و صدا های ضبط شده را به دسوتانتان ارسال کنید . 

 

Tango

 

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار 

 

- ارسال پیام نامحدود بدون صرف هزینه

- ارسال عکس ، فیلم و صدای ضبط شده

- جستجوی دوستان

- اضافه کردن دوستانی از شما که از تانگو استفاده میکنند به ادلیست

- قابلیت edit فایل های تصویری ارسالی شما

و....

دانلود در ادامه مطلب...

 

ADMIN بازدید : 857 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بوسیله نرم افزار ZombieBooth 3.05 میتوانید چهره افراد مختلف را ترسناک و به زامبی تبدیل کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل آندروید میباشد که نیم موب این برنامه را در اختیار شما قرار میدهد.

 

ADMIN بازدید : 1687 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

 

این نرم افزار از پر طرفدارترین مسنجر های اندرویدی می باشد و تقریبا به طور پیش فرض روی همه گوشی های اندرویدی نصب است . از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان چت گروهی ، ارسال انواع فایل ، ضبط صدا و ارسال آنی آن ، امکان مکان یابی مخاطبین ( در صورتی که مخاطب مرد نظر این اجازه را به شما داده باشد ) و ... اشاره کرد.در نسخه جدید این نرم افزار مشکل ضبط صدا برای گوشی های سامسونگ برطرف شده است.

دانلود  جدیدترین نسخه مسنجر واتس آپ WhatsApp Messenger v2.11.294 برای اندروید و v 2.11.8 برای ios و v 2.11.356 برای ویندوزفون و v2.11.554 برای سیمبین و نسخه جاوا

 

 

****برای دانلود نسخه جاوا در مرورگر گوشی خود آدرس ( http://www.whatsapp.com/s40 ) تایپ کنید و سپس جدیدترین نسخه را دانلود کنید . ***

لیست گوشی هایی که پشتیبانی می شوند :

  • Nokia C3-00 · Nokia C3-01 · Nokia X2-01 · Nokia X3-02 · Nokia X2-00
  • Nokia Asha: 201 · 206 Single Sim · 210 · 300 · 302 · 303 · 305 · 306 · 308 · 309 · 310 · 311

 

ADMIN بازدید : 755 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مطمئنا همه شما نرم افزار فوق العاده winrar را در ویندوز و PC می شناسید . حالا کمپانی RARLAB دست به ساخت نسخه اندرویدی از این نرم افزار فوق العاده زده است.

ویژگی ها :

1- ساخت فایل های فشرده RAR و ZIP
2- بازکردن فایل های فشرده RAR, ZIP, TAR, GZ, BZ2, XZ, 7z, ISO, ARJ
3- قابلیت Repair فایل های RAR و ZIP
4- قابلیت بنچمارک (سازگار با قابلیت بنچمارک WinRAR)
5- Recovery Record، حجم فایل های عادی و ریکاوری شده، رمزگذاری، آرشیو های مطمئن
6- استفاده از دستور UnRAR برای تمام نسخه های RAR حتی نسخه اخیر RAR5

 

ADMIN بازدید : 302 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

نرم افزار آلارم هوشمند بیدارم کن یک نرم افزار استسنائی است که به هیچ وجه مشابه نرم افزار هایی دیگری که تا به الان مشاهده کرده اید نمیباشد زنگ زدن فقط زمانی متوقف میشود که که چند قدم با گوشی خود را بروید تا خواب کاملا از سرتان بپرد این نرم افزار همچنین دارای سیستم ضد تقلب است که اگر سعی کنید که نرم افزار را فریب دهید شما را جریمه میکند ! جالب است نه؟! دیگر نگران از دست دادن قرارها، امتحان ها و زمان های ارزشمند خود نباشید.

این نرم افزار را به راحتی از نیمآپ دانلود دریافت کنید

 

walk me up

 

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار

 

مد  Evil : برای غیر فعال کردن دکمه snooze

قدم برداشتن برای قطع کردن اخطار

کمک صوتی

قدم شمار هوشمند

تغییر زمان الارم دوباره

تغییر صدای آهنگ الارم و اندازه صدا

 

 

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 281 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

اگر شما یکی از طرفداران بازی فکری و بسیار محبوب شطرنج هستید یا دوست دارید این بازی را یاد بگیرید حتمابازی فوق العاده Pure Chess را دانلود کنبد ! این بازی دارای گرافیکی بسیار خیره کننده است که شما را در یک محیط واقعی قرار میدهد این بازی قابلیت بازی کردن چند نفره هم دارد و همچنین میتوانید با دوستان خود بصورت انلاین بازی کنید .

Pure Chess بهترین بازی در زمینه شطرنج است که حتی با استادان شطرنج پیشنهاد میشود زیرا بازی دارای سطح های گوناگون مانند مبتدی و پیشرفته و تکنولوژی میباشد . این بازی در پلی استوری با شعار "شطرنج خالص بازی ها را در معرض کیش مات قرار میدهد" قرار گرفت و چندین میلیون دانلود داشت !

این بازی در محیط های مختلف صورت میگیرد که به جذابیت آن می افزاید.

 

pure chess

 

قابلیت ها و ویژگی های این بازی:

 

- میحط های مختلف برای بازی

- مهره های گوناگون و طرح های واقعی

- گرافیک خیره کننده

- قابلیت بازی کردن بصورت چند نفره یا آنلاین

- دارای سطح های گوناگون مبتدی تا پیشرفته


         دانلود در ادامه مطلب...

 
ADMIN بازدید : 810 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

لاین با بیش از 350 میلیون کاربر در 240 کشور جز محبوب ترین مسنجر ها به حساب می اید که روز به روز به تعداد کاربران آن اضافه میشود این مسنجر با امکانات بسیار زیادی که برای کاربران فراهم کرده است توانسته است تا این حد رشد کند ! برخی از امکانات  Line عبارت اند از ارسال پیام رایگان، عکس فیلم ، ساخت گروه ، شکلک های گوناگون که روز به روز اضافه میشوند ، اد کردن دوستان ، به اشتراک گذاری عکس ، رایگان بودن لاین برخلاف مسنجر های دیگر مانند واتساپ که فقط تا یک سال مجانی است ، چت تصویری ، تماس رایگان

و...

 

ویژگی ها و قابلیت های مسنجر Line:

 

- چت صوتی و تصویری با دوستان با کیفیت بسیار بالا

- رایگان بودن برنامه 

- ارسال پیام به صورت نامحدود

- ساخت گروه (Group)

- ادد کردن دوستان بدون نیاز به ذخیره شماره تلفن

- قابلیت بلاک کردن مخاطبین

- اشتراک گذاری عکس ، لایک کردن و...

- اضافه شدن شکلک های گوناگون به مسنجر در مناسب های مختلف

- دارای پیج تایم لاین  برای با خبر شدن از تغییرات پروفایل دوستان

- ارسال صدای ضبط شده

- قابلیت قفل کردن نرم افزار

و...

 

تغییرات این نسخه ی 4.1.2 مسنجر لاین: 

 

- اضافه شدن قسمت LINE CALL 

- برطرف شدن مشکلات جزئی دیگر

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 1403 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

ShareIt نرم افزاری فوق العاده جهت ارسال فایل ها بصورت وایرلس با استفاده از وای فای به گوشی دیگر یا کامپیوتر میباشد شما میتوانید حتی فایل هایی با حجم چند گیگابایت را در عرض چند ثانیه به دیگران ارسال کنید فقط کافیست این نرم افزار بر روی گوشی هر دو طرف نصب باشد سازنده نرم افزار ادعا کرده است که این نرم افزار سریع ترین نرم افزار انتقال دیتا در دنیا میباشد و آن را The World s fastest way معرفی کرده است امکان جالب این نرم افزار انتخاب نامی برای انتقال دهندهخود و همچنین انتخاب یک آواتار برای خود میباشد .

 

 

shareir

 

 

ویژگی ها و قابلیت های SHAREit:

 

قابلیت ارسال تمامی فایل ها با هر فرمتی ( عکس ، موزیک ، اسناد  و … )

بدون نیاز به هزینه فعال سازی و اینترنت 

اینترفیس و محیط کاربری بسیار زیبا و دلنشین

قابلیت نمایش تمام دیوایس های موجود در رنج این نرم افزار

قابلیت ارسال فایل های حجیم مانند ویدیو با سرعتی ۶۰ برابر بیشتر از بلوتوث!

قابلیت ارسال خود نرم افزار از طریق وایرلس!

قابلیت ارسال گروهی و ساپورت تا ۵ دیوایس اندرویدی

 

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 325 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر شما هر چند وقت یکبار از بسته های اینترنتی ایرانسل استفاده میکنید و این کار برای شما وقت گیر است میتوانید این نرم افزار را روی گوشی خود نصب کرده و با یک کلیک بسته ی اینترنتی مورد نظر خود را انتخاب کرده همچنین این نرم افزار قابلیت نمایش اعتبار شما را تنها با یک کلیک دارد . 

 

اینترنت ایرانسل

ADMIN بازدید : 292 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Photo Editor by Aviary یک نرم افزار قوی برای تغییر تصویر در اندروید است این برنامه را می توان بهترین و محبوب ترین نرم افزار ویرایشگر عکس نام برد این نرم افزار می تواند در کم ترین زمان بهترین تغییر را در تصاویر شما بدهد یعنی شما می توانید به آسانی عکس خود را به شیوه ای که دوست دارید تغییر دهید. این نرم افزار تمامی ابزار هایی را که یک برنامه خوب برای تغییر تصویر می خواهد جمع کرده تا شما بتوانید عکسی زیبا و دیدنی برای خود بسازید این نرم افزار قابلیت هایی دارد که آن را مانند فتوشاپ کرده و محیط زیبا و جذاب آن توانسته که آن را به برترین ویرایشگر تصویر برساند. این نرم افزار می تواند سایز تصویر شما را به اندازه دلخواه تان تغییر دهد و امکان جالب این نرم افزار این بوده که می تواند قرمزی چشم که در بعضی از تصاویر می بینید را حذف کند و می تواند دندان شخصی که در تصویر وجود دارد را سفید کند تا کیفیت تصویر به فوق برسد.


برخی از ویزگی های Photo Editor by Aviary v3.3.0 :

 
1- دارا بودن افکت هایی حرفه ای به همراه صدها قاب

2- ابزارهای چرخش عکس، برش و یا تغییر سایز عکس

3- تنظیم روشنایی، کنتراست، درجه حرارت و اشباع عکس ها

4-رامکان اضافه کردن متن هایی با فونت های زیبا به تصاویر

5- امکان ایجاد الگوهای رفتاری و اعمال برروی عکسها

6- ابزارهای آرایشی قدرتمند رفع قرمزی چشم، حذف لکه و سفید کردن دندان

7- دارا بودن محیط کاربری ساده و کاربرپسند

 

ADMIN بازدید : 299 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر سر و کارتان با اعداد و محاسبات است این نرم افزار بهترین ماشین حساب مهندسی و انتخاب برای شما و جایگزینی به جای ماشین حساب های گران قیمت است . این نرم افزار در نظر سنجی ها امتیاز بالایی گرفته است دلیل این امر امکانات فوق العاده ماشین حساب است . این ماشین حساب دارای 10 حالت مختلف مانند حالت ساده ، پیشرفته ، ماتریسی ، نموداری و... است که میتواند تمامی محاسبات پیچیده را انجام دهد . حتی این نرم افزار قابلیت ذخیره محاسبات شما در گوشیتان را دارا میباشد که میتوانید پس از هر محاسبه در صورت نیاز اطلاعات و نمودار ها را ذخیره نمایید . اکنون این نرم افزار را به راحتی از نیم آپ دانلود  دریافت کنید . 

 

techcalc+

ADMIN بازدید : 4308 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

پیدا کردن رمز وای فای

رمز وای فای

چگونه پسوورد wi fi را پیدا کنیم

 

 

 

 

 

 

ایا میخواهید پسورد وای فای دیگران بدست آورید؟

آیا دوست دارید هک+ر باشید 

این برنامه به شما یاد میده چطوری وای فای هک کنید

برای دانلود wifi PAssword به ادامه مطلب همین پست مراجعه کنید

 

دانلود در ادامه مطلب ....

ADMIN بازدید : 269 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود فوتوشاپ آندروید

دانلود فتو شاپ آندروید

دانلود Photoshop موبایل

دانلود Photoshop موبایل

دانلود فوتوشاپ  جاوا

 

 

 

بی شک امروزه  برنامه فوتوشاپ بهترین نرم افزار برای ویرایش و دستکاری ویا ساخت تصاوییر است

امروز ما برای شما نسخه اندرویدی این نرم افزار پر طرفدار را آماده دانلود کردیم .

 

شما میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب دانلود نمائید ....

ADMIN بازدید : 601 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

 

بی شک قدرتمند ترین و پرطرفدار ترین پلیر مخصوص کامپیوتر Km Player است که به تازگی نسخه اندروید این پلیر محبوب ارائه شده است این پلیر علاوه بر تمامی نسخه های زیر 4 اندروید به خوبی از اندروید 4 پشتیبانی میکند این پلیر توانایی پخش تمامی فرمت های ویدیوئی را دارد این پلیر قابیلت پخش زیر نویس را نیز دارد میتوانید کی ام پلیر را به راحتی از نیم موب دانلود کنید .

 

ویژگی ها ی نرم افزار

 

- پخش تمامی فرمت های ویدیوئی

- پخش زیر نویس

- قابلیت قفل صفحه و زوم کردن

- امتیاز دادن به فیلم ها

- قابلیت تنظیم سرعت پخش فیلم

- ایجاد یک گالری فیلم  بر اساس فیلم های پخش شده

و...

 

دانلود KMP

 

تغییرات جدید در این نسخه از Km Player:

 

- بسته شدن منو پاپ آپ اطلاعات در زمان پخش بعد چند ثانیه بصورت خودکار *

* رفع اشکال فورس کلوز در زمان باز کردن پوشه آلبوم

* اضافه شدن کلیک طولانی برای مشاهده اطلاعات فایل

 ( اضافه شدن اسکرول در این قسمت)

* (تغییرات نسخه گشته) حذف دکمه Cancel در حذف کلی فایل ها

* اضافه شدن پشتیبانی از فرمت های ویدئویی جدید

* حل مشکلات کلی

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 314 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

 

اگر با فایل منیجر گوشی خود مشکل دارید یا از امکانات آن ناراضی هستید و میخواهید امکانات بیشتری در اختیار شما قرار گیرد  نرم افزار File Expert بهترین گزینه برای شما میباشد از ویژگی های مهم این نرم افزار میتوان به اشتراک گذاری فایل ها از طریق wifi با دوستانتان اشاره کرد . 


File_Expert

دانلود در ادامه مطلب... 

ADMIN بازدید : 436 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

Chrome Browser 34.0.1847.114 Finalنرم افزار موبایل Google Chrome لذت سرعت و سادگی استفاده از اینترنت بر روی گوشی های موبایل را امکان پذیر است. این نرم افزار امکانات مختلفی مانند جستجو و گشت و گذار سریع، باز کردن و انتقال بین زبانه ها بصورت نامحدود، انتقال صفحات، بوک مارک ها و زبانه ها از رایانه به گوشی یا تبلت، مرور خصوصی در حالت ناشناس، سرعت بالا در بارگذاری، امکان بزرگنمایی و … را در اختیار شما قرار می دهد.

ADMIN بازدید : 714 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (1)

مسنجر واتس آپ را داریم که با نام WhatsApp+ منتشر گردیده و بهتر است بدانید که این نسخه نسبت به نسخه ی رسمی هیچ کم و کسری ای ندارد بلکه امکانات بیشتری را به کاربران می دهد! در نسخه ی پلاس مسنجر واتس آپ که در واقع نسخه اصلی با قابلیت شخصی سازی است، شما قادر خواهید بود به راحتی رنگ ها، فونت ها و سایز آن ها و سایر موارد را به دلخواه تغییر دهید! از طرفی سایز آپلود فایل مدیا که در نسخه استوک شانزده مگابایت است در این نسخه افزایش یافته و فایل های حجیم را هم می توانید با آن ارسال نمایید.

نسخه ی پچ شده و بدون نیاز به فایل Key

قابیلت های کلی نرم افزار واتس آپ | WhatsApp اندروید :

- ارسال عکس های شما برای مخاطبین با بالاترین کیفیت ممکن (نسخه پلاس)

- دارا بودن یک دانلودر اختصاصی قدرتمند و تم شیک و متفاوت (نسخه پلاس)

- ارسال موزیک های شما تنها با یک کلیک و یک لمس (نسخه ی پلاس)

- امکان چت با دوستان و مخاطبین به صورت گروهی و چند نفره

- بدون نیاز به ثبت نام در وبسایت خاص و یا رمز عبور و نام کاربری

- در دسترس بودن همیشگی و ۲۴ ساعت کاربران برای یکدیگر!

- دارا بودن تنظیماتی برای سفارشی سازی صدای اطلاع رسانی، تصویر زمینه و غیره

- دارا بودن توابع اضافی استفاده در دو حالت افقی و عمودی، فرستادن صوت، عکس برای پروفایل و غیره


ADMIN بازدید : 636 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

اگرچه این روزها بازار داغ مسنجرها در Viber و Tango و Line و Whats app و …. احاطه شده است اما بد نیست از یک نرم افزار قدیمی تر و البته با جایگاهی یکسان و در مواردی حتی بالاتر از برنامه های مشابه نیز یاد کنیم . WeChat که در این پست از سایت به معرفی آن می پردازیم یک مسنجر فوق العاده برای ارسال پیام متنی و صوتی به مراه تماس تصویری و بسیاری قابلیت های دیگر است که بیش از چهارصد میلیون کاربر این برنامه را به دلیل سرعت بسیار بالا ، قابلیت اطمینان کامل ، حریم امن و خصوصی و همیشه در دسترس بودنش در دنیا انتخاب کرده اند .


ویژگی ها:

1- حالت های مختلف برای گفتگو
2- متن
3- بی سیم ( با نگاه داشتن دکمه صدای شما ضبط و با رها کردن آن بلافاصله برای فرد مورد نظر ارسال می گردد)
4- گفتگوی زنده (همزمان با ارتباط با فرد مورد نظر، با نگاه داشتن دکمه صدای شما برای فرد مقابل پخش می شود و بالعکس)
5- تماس تصویری با کیفیت و بدون هیچگونه تاخیر ( تست شده ).
6- قابلیت ایجاد گروه برای گفتگو
7- جستجو افراد با روشهای مختلف مکان، تکان دادن گوشی، نام ، دفترچه تلفن
8- قابلیت ایجاد آلبوم و آپلود عکس با قابلیت حفظ حریم خصوصی و یا نمایش به صورت عمومی
9- QR Code شخصی برای هر فرد و گروه
10- بلاک و لیست مخفی برای تماس ها
11- رابط کاربری تحت وب نرم افزار که با مراجعه به این آدرس و اسکن کد QR می توانید به تماس های خود دسترسی داشته باشید.
12- و امکانات بسیار و بی نظیر دیگر

 

 

ADMIN بازدید : 271 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

star walk android ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk   Astronomy Guide 1.0.6   اندروید

ADMIN بازدید : 827 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

weather clock android اطلاعات زمان و آب و هوا با Weather and Clock Widget Full 1.0.1   اندروید

ADMIN بازدید : 280 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera Plus Pro یک ابزار مفید برای عکاسی با امکانات بسیار زیاد است. شما می‌توانید در حین عکاسی با کمک ابزارها، عکس بهتری بگیرید. همچنین بعد از گرفتن عکس با کمک ابزارهای ویرایش، عکستان را بهبود دهید و نهایتاً با قابلیت‌های اشتراک‌گذاری این برنامه عکستان را هرکجا خواستید به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای قابلیت انتخاب کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری است. همچنین در عکاسی و فیلم‌برداری فیلترهای زنده‌ی متنوعی قرار داده شده است که در حین عکاسی / فیلم‌برداری می‌توانید همزمان فیلتر مورد نظرتان را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

camera plus pro عکاسی حرفه‌ای با Camera Plus Pro 5.0   آیفون و آیپد

ADMIN بازدید : 264 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. همچنین توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram نرم افزار پیام رسان Telegram 2.0.1   آیفون و آیپد

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 273
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 482
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 42
  • بازدید هفته : 836
  • بازدید ماه : 2,815
  • بازدید سال : 68,820
  • بازدید کلی : 2,241,880