loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 333 جمعه 04 مهر 1393 نظرات (0)

Arsham Bahari – Dari Havaye Ki Mishi

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای آرشام بهاری به نام داری هوای کی میشی

ترانه سرا : آرشام بهاری – آهنگ : علی بیات و علی ابراهیم زاده

 تنظیم ، میکس و مسترینگ : علی بیات

 

89794651681841

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.79 مگابایت

» دانلود آهنگ داری حوای کی میشی «

 

 

 

متن آهنگ داری هوای کی میشی آرشام بهاری

 

یکاری کن خیال تو بیافته از سرم

نه میشه پیشت بمونم نه میشه از تو بگذرم

نه میشه کنار تو باشمو با تو سر کنم

نه می تونم بدون تو زندگیمو باور کنم

داری میری هوای کی میشی

دیوونه اون که آدم نیست

تموم زندگیم بودی تموم 

تموم زندگیم کم نیست

من این روزا حالم خوش نیست

حواسم پیش تو میره

همش انگار در آغازم

همش انگار یکی میره

حالا احساس بدی بی تو به دنیای خودم دارم

از دنیای خودم بی تو به حد مرگ بیزارم

داری میری هوای کی میشی

دیوونه اون که آدم نیست

تموم زندگیم بودی تموم 

تموم زندگیم کم نیست

من این روزا حالم خوش نیست

حواسم پیش تو میره

همش انگار در آغازم

همش انگار یکی میره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 1,667
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 4,000
  • بازدید ماه : 8,586
  • بازدید سال : 74,591
  • بازدید کلی : 2,247,651