loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 573 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

SimSimi رباتی میباشد که شما میتوانید با او صحبت کنید. این ربات را میتوانید همانند یک حیوان خانگی تربیت کنید. البته مراقب جمله هایی که استفاده میکنید باشید چون این ربات جواب های ددان شکنی را میدهد.به ربات یاد بدهید از چه کلماتی استفاده کند و چه کارهایی خوب و چه کارهایی بد است. شروع به چت کردن با ربات خود کنید و از او سوال بپرسید تا جواب شما را بدهد. و این ربات از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند


http://www.apktops.ir/wp-content/uploads/2014/04/SimSimi-6.1.8-2.jpg
ADMIN بازدید : 287 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

جدیدترین سری از مجموعه بازی های پرندگان خشمگین  Angry Birds Go منتشر شد . این بازی دارای موضوعی متفاوت از دیگر بازی های این شرکت میباشد . در این بازی جذاب ، در یک جزیره هستید که با خوک های دیگر مسابقه میدهید و شما باید در شرایط سخت و دشوار با انها مسابقه بدهید . این بازی نیز مانند پرندگان خشمگین، دارای گرافیک بالایی می باشد .
http://apknews.ir/wp-content/uploads/2014/01/Angry-Birds-Go.jpg

ADMIN بازدید : 420 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

بازی زیبای ایرانی آفتابه ،جزو زیباترین بازی های  معمایی میباشد که ساعت ها با ان سرگرم میشوید . در هر مرحله از بازی ،یک تصویر به نمایش در میاید که شما باید یک عبارت بی ربط ! را پیدا کنید که توسط آن عکس به طور غیرمستقیم نشان دادده میشود . مثلا ، در مرحله ای از بازی عدد ۳ به شکل تار نشان داده میشود که  پاسخ این مرحله عبارت ” ستاره ” می باشد  ! .این بازی زیبا را از دست ندهید

Aftebe بازی آفتابه 1.2.1

ADMIN بازدید : 440 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)
تاریخ اپدیت 2014.5.16
جدیدترین نسخه بازی 6.108.2  

دانلود جدیدترین نسخه بازی زیبا و اعتیاد اور جنگ قبیله ها .Clash of Clans. در این بازی شما شروع به ساخت یک دهکده میکنید و کم کم با ارتقا دادن و پیشرفته تر کردن ان به جنگ با دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان خواهید رفت. البته دشمنان مختلفی هم به شما حمله خواهند کرد.این بازی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک میباشد

http://www.thinstallsoft.com/wp-content/uploads/2013/10/Clash-of-Clans.jpg

ADMIN بازدید : 325 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Hokm یک بازی اندروید فارسی است که در آن از 52 ورق استفاده میشود این بازی در میان ایرانیان از محبوبیت خاصی برخوردار است که انواع 4 نفره ، دو نفره و سنفره آن وجود دارد البته نوع بازی 4 نفره آن که از ان در این بازی بهره گیری شده است از محبوبیت بیشتری برخودار است این نسخه از بازی کاملا رایگان میباشد همچنین شما میتوانید این بازی را با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید این بازی را به راحتی از نیم موب دانلود کنید .

ADMIN بازدید : 266 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

Lightomania  که به معنای روشنایی دیوانه کننده است نام بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که در سبک بازی هایی همچون Cut The rope قرار میگیرد در این بازی شما باید به دنبال انواع لامپ ها بگردید و مسیر خود را پیدا کنید این بازی سرگرم کننده را از نیم موب دریافت کنید .


Lightomania

دانلود در ادامه مطلب...

ADMIN بازدید : 325 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در بازی زیبای  Ultimate Spider-Man شما در نقش مرد عنکبوتی یا ونوم ایفای نقش می کنید و ماموریت ها را انجام می دهید. در حین ماموریت در سر راه شما دشمنان زیادی وجود دارد و با آن ها برخورد می کنید. در این بازی شما با کسب امتیازهای بسیار قادر خواهید بود که سلاح های قوی زیادی را بخرید و با استفاده از آن می توانید دشمنان خود را شکست داده و پیروز شوید. در این بازی نقشه ای در اختیار شما قرار می گیرد که از طریق آن می توانید رد جنایتکاران را بزنید و یا مسیر خودتان را برای انجام ماموریت پیدا کنید. ویژگی های این بازی دارای سه فصل مختلف، سلاح های متفاوت و پیشرفته، گرافیک جالب، صدا های مهیج و گیم پلی روان اشاره کرد.

 

 

ADMIN بازدید : 336 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

یک بازی اندروید در سبک رانندگی که با قیمت حدودی یک دلار در فروشگاه گوگل به فروش می رسد, نسخه جدید و تست شده Drag Racing 3D v1.7.1 که در نسبت به نسخه قبلی آن که بدون دیتا بود تفاوت های چشمگیری کرده است, وجود بیش از 35 اتومبیل مسابقه ای جدید و جاده های جدید و دارای دو سبک مسابقه ای و حالت حرفه ای که بی شک جزو زیباترین بازی های اتومبیل رانی با گرافیک متوسط است.

بازی در خیابان های شهر است, شما باید توسط اتومبیل خود در خیابان های شهر دو نوع مسابقه چند مایلی را انتخاب کنید و با چالش های موجود که هر کدام از این سطوح در خود جا داده اند رو در رو شوید و بر این چالش ها غلبه کنید, لذت یک بازی ریسینگ در خیابان های شهر را با بازی درگ ریسینگ تجربه کنید.

 

ویژگی ها:

1- بیش از 35 اتومبیل رالی شبیه سازی شده بر اساس مدل واقعی

2- حالت رانندگی حرفه ای

3- دارا بودن سبک مسابقه ای

4- تعداد زیادی از ترکیبات برای ساختن ماشین بهتر

5- گرافیک پویا

6- آمار دقیق برای پیشرفت بازی

7- گرافیک سه بعدی به همراه افکت و جلوه های ویژه

 

ADMIN بازدید : 302 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

اکنون وقت معرفی یک بازی ۲۰۱۴ معروف و هیجان انگیز است ! بله درست متوجه شده هستید ! نید فور اسپید Most Wanted این بار در دستگاه های قابل حمل شما ! با گرافیکی خارق العاده و قابل ملاحظه و بسیار تحسین برانگیز ، به گفته ی Eurogamer.es بازی جدید Need for Speed™ Most Wanted بسیار حیرت انگیز است ! با نصب و اجرای این بازی بر روی دستگاه های خود ، به طور کامل فاصله ها را از اسمارت فون ها یا تبلت ها با کامپیوتر ها یا کنسول های بازی حذف می کنید ! در این بازی ، رانندگی های حیرت انگیز تمام زندگی پلیر هستند ، با پشت سر گذاشتن رقبای سرسخت ، می توانید به کسب پول بیشتر و ارتقای خودروهای خود بپردازید.

 

 

ADMIN بازدید : 616 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

| نسخه بی نهایت |

| بازی مسابقات قایق سواری اندروید |

بازی Powerboat Racing مسابقه قایقهای موتوری ترکیبی از تصاویر عالی و صدا بی نظیر با گیم پلی خیره کننده است که در این بازی با رقابت کردن باز چند بازیکن لحظه های مهیجی را برای خود درست میکنید. در مراحل این بازی شما چالش ها و موانع زیادی را سپری خواهید کرد و لذت رانندگی و مسابقه دادن با قایق های حرفه ای را تجربه میکنید. بی شک این بازی یکی از سخت ترین گیم های کنترلی اندروید است زیرا تعادل و حفظ قایق موتوری هنگام پیچ ها و در دریا با سرعت بالا کار بسیار سخت و پر چالشی را برای شما رقم میزند.


ADMIN بازدید : 279 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود بازی موتور مسابقه ای اندروید

دانلود بازی موتور مسابقه ای موبایل

دانلود بازی موتوری اندروید

 

 


 

Racing Moto 2014
funnest و افراطی ترین بازی موتور مسابقه ای برای آندروید!
گرافیک بالا و محیطی واقعی و 3D
بسیار اعتیاد آور ، بسیار سرگرم کننده است.
بسیاری از سطوح و ارتقاء به روز نگه دارید برای ساعت ها بازی !
برای سرعت بخشیدن و شیب برای کنترل جهت خود ضربه بزنید
اگر شما دوست مرگ هستید و از سرعت خوشتون میاد این بازی 
رو از دست ندهید
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ....
ADMIN بازدید : 339 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (2)

بازی جذاب موش و گربه برای آندروید

بازی موش و گربه برای آندروید

بازی جذاب موش و گربه برای موبایل

موش و گربه

 

 

بازی جذاب و دوست داشتنی موش و گربه 
در بازی تام و جری سره یک تکه پنیره که گربه مانع رسیدن 
موش به آن می شود
برتــــــــــــــرین های دانلودی این بازی
را به شما تقدیم میکند
دانلود در ادامه مطلب ....
ADMIN بازدید : 425 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

دانلود بازی جنگ های قبیله ای برای اندروید

بازی استراتژیک

دانلود بازی استراتژیک اندروید

دانلود بازی جنگ های قبیله ای نسخه جدید

 

                  

 

 

 جنگ های قبیله!



برخورد قبیله بازی استراتژی مبارزه با حماسه است.


ساخت دهکده شما، آموزش نیروهای نظامی و نبرد با میلیون ها نفر از بازیکنان دیگر آنلاین!

لطفا توجه کنید !!

برخورد قبیله کاملا رایگان برای بازی می باشد، با این حال برخی از موارد بازی نیز می تواند برای پول واقعی خریداری کرد.


همچنین، تحت شرایط سرویس و حقوق خصوصی، شما باید حداقل 13 سال سن داشته باشید.

 

دانلود این بازی زیا در ادامه مطلب ...

 

ADMIN بازدید : 377 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

دانلود بازی PING PONG برای اندروید

بازی پینگ پنگ اندروید

دانلود بازی پینگ پنگ اندروید

دانلود بازی PING PONG برای اندروید دو نفره

 بازی PING PONG برای اندروید ورژن جدید

چالش بهترین بازیکنان پینگ پنگ و تبدیل شدن به قهرمان جهان!!!

بازی های ورزشی موبایل جدول مجازی  تنیس 3D. (سه بعدی)

ویژگی ها:

  • * چالش خود را در بیش از 90 سطح در مسابقات متعدد
  •  
  • * صورت خاموش در برابر بیش از 30 پینگ پنگ بازیکنان کارشناسی ارشد

  • * استفاده از قدرت های ویژه ای برای از بین بردن مخالفان خود را

  • * جمع آوری بیش از 40 منحصر به فرد راکت تنیس روی میز

  • * محیط های واقعی

  • * افتخارات متعدد

  • * بازی سریع و حرفه ای حالت های

  • * کنترل های لمسی روی صفحه نمایش بصری

برای دانلود به ادامه مطلب بروید.....

 

 

ADMIN بازدید : 333 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Fruit Ninja Free 1.9.1 بازی زیبایی است که در آن می بایست میوه های مختلفی را که به سمت بالا پرتاب می شوند بر روی هوا به دو نیم تقسیم کنید . اگر احساس نینجا بودن به شما دست داده است و می خواهید هنرخود را در شمشیر زنی به رخ دیگران بکشانید دانلود این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم . گیم پلی اعتیاد آور این بازی قطعا شما را به خود معتاد خواهد نمود . در بازی Fruit Ninja می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد ! در این بازی انواع میوه ها نظیر آناناس ، کیوی ، موز ، سیب ، هندوانه ، گلابی ، لیمو و ... به هوا پرتاب میشوند و لحظات خوش و هیجان انگیزی را در اسمارت فون اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

ADMIN بازدید : 752 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

در بازی زیبای  Ultimate Spider-Man شما در نقش مرد عنکبوتی یا ونوم ایفای نقش می کنید و ماموریت ها را انجام می دهید. در حین ماموریت در سر راه شما دشمنان زیادی وجود دارد و با آن ها برخورد می کنید. در این بازی شما با کسب امتیازهای بسیار قادر خواهید بود که سلاح های قوی زیادی را بخرید و با استفاده از آن می توانید دشمنان خود را شکست داده و پیروز شوید. در این بازی نقشه ای در اختیار شما قرار می گیرد که از طریق آن می توانید رد جنایتکاران را بزنید و یا مسیر خودتان را برای انجام ماموریت پیدا کنید. ویژگی های این بازی دارای سه فصل مختلف، سلاح های متفاوت و پیشرفته، گرافیک جالب، صدا های مهیج و گیم پلی روان اشاره کرد.

 

 

ADMIN بازدید : 281 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

این بار برایتان یک بازی فارسی محبوب را اماده کرده ایم. Hokm بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا که نسخه آندروید آن را برایتان در موب نیم آماده کرده ایم. شما می توانید بر روی فرش ایران با موسیقی هایی سنتی و بسیار زیبا در گوشی اندرویدی خودتان به سادگی حکم بازی کنید. در نسخه ای که برایتان آماده کرده ایم مشکلات نسخه قبلی رفع شده است و می توان گفت مشکل خاصی وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید که این بازی توسط یکی از هم وطن های ایرانی ساخته شده است. برای اجرای نسخه رایگان این بازی نیاز به اتصال به اینترنت خواهید داشت.

ADMIN بازدید : 317 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند.

 

clash of clans android بازی زیبای Clash of Clans 5.113.2   اندروید

ADMIN بازدید : 314 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

 

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

clash of clans بازی سرگرم کننده Clash of Clans 5.172   آیفون و آیپد

ADMIN بازدید : 258 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit بازی زیبای Smash Hit 1.0.1   آیفون و آیپد

ADMIN بازدید : 293 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (1)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit android بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندروید

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 156
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 42
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 2,633
  • بازدید سال : 68,638
  • بازدید کلی : 2,241,698