loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 397 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Ali Aghadadi – Nazan Baroon

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی آقادادی با نام نزن بارون

آهنگ، تنظیم، میکس و مسترینگ: میثم جمشیدپور – ترانه: امیرحسین بزرگزاد

 

746956948345

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 4.45 مگابایت

» دانلود آهنگ نزن بارون «

 

 

 

متن آهنگ نزن بارون علی آقادادی

 

بازم صدای بارون بازم تنهایی من

نشستم پشت شیشه آخه نیستی تو پیشم

دلم خیلی گرفته ازت خبر ندارم

نزن بارون که امشب دارم دیوونه میشم

نزن بارون که امشب دلم خیلی شکسته

صداتو دوست ندارم تو این فضای بسته

محاله که دل من دیگه طاقت بیاره

نزن بارون که اینبار دلم آروم نداره

نشستم پشت شیشه به انتظار چشمات

دوباره زیر بارون بیاد عطر نفسهات

روی بخار شیشه نوشتم اسمتو باز

عزیزم در چه حالی که شیشه گریه افتاد

نزن بارون که امشب دلم خیلی شکسته

صداتو دوست ندارم تو این فضای بسته

محاله که دل من دیگه طاقت بیاره

نزن بارون که اینبار دلم آروم نداره

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 1,221
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,554
  • بازدید ماه : 8,140
  • بازدید سال : 74,145
  • بازدید کلی : 2,247,205