loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 297 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

Ehsan Afsharpour – Angizeh

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احسان افشارپور بنام انگیزه + متن

ترانه: علی بحرینی – موزیک و تنظیم: میلاد ترابی

 

98796841654654

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.05 مگابایت

» دانلود آهنگ انگیزه «

     

متن آهنگ انگیزه احسان افشارپور

 

به همین وقت عزیز به همین روز قشنگ

به همین لحظه خوب تنها انگیزه من برای زندگی تویی

به آسمون به خدا و بنده هاش به توو غرور

تنها انگیزه من برای زندگی تویی

دوست نداشتن تو کار سختیه

خیلی سخته از دلم بر نمیاد

هیچ کی اینجوری که من دوست دارم

تو رو از عمق وجودش نمی خواد

دوست نداشتن تو کار سختیه

خیلی سخته از دلم بر نمیاد

هیچ کی اینجوری که من دوست دارم

تو رو از عمق وجودش نمی خواد

به افتخارت می پوشم بهترین لباسمو

با تو پشت سر میزارم لحظه های خاصمو

همه ی حواسمو به تو تقدیم می کنم

بهترین احساسمو با تو تقسیم می کنم

دوست نداشتن تو کار سختیه

خیلی سخته از دلم بر نمیاد

هیچ کی اینجوری که من دوست دارم

تو رو از عمق وجودش نمی خواد

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 1,484
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,817
  • بازدید ماه : 8,403
  • بازدید سال : 74,408
  • بازدید کلی : 2,247,468