loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
yoldash بازدید : 351 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

فوتبال واقعی با FIFA 15 v1.1.0

با بازی FIFA 15، شاهکار کمپانی EA Mobile Sports بازی محبوب فوتبال را با گرافیک واقع گرایانه تجربه کنید. بیش از ۱۰٫۰۰۰ نفر بازیکن از ۵۰۰ تیم معتبر جهان، در این بازی انتظار شما را می کشند تا با استفاده از هر یک وارد مسابقات پر هیجان فوتبال شوید. از ویزگی های این بازی می توان به بیش از ۳۰ لیگ رسمی و معتبر جهان مانند لیگ برتر انگلستان، لالیگا اسپانیا، بوندسلیگا آلمان و غیره ، بیش از ۵۰۰ تیم مجاز و بیش از ۱۰،۰۰۰ بازیکن با مشخصات کامل، بازیکنان ستاره ای مانند کاکا، وین رونی، جرارد پیکه، کریم بنزما با چهره هایی بهتر از سایر ورژن ها، بیش از ۳۰ استادیوم معتبر و معروف جهان ، به روز شدن دکمه های کنترل بازی برای کنترل بهتر توپ، ضربات آزاد و پنالتی ها و بهتر شدن زاویه دید بازی و چرخش واقعی ۳۶۰ درجه ای در بازی و همچنین بازسازی کردن نوع زدن ضربات ایستگاهی است.

ADMIN بازدید : 573 یکشنبه 04 خرداد 1393 نظرات (0)

SimSimi رباتی میباشد که شما میتوانید با او صحبت کنید. این ربات را میتوانید همانند یک حیوان خانگی تربیت کنید. البته مراقب جمله هایی که استفاده میکنید باشید چون این ربات جواب های ددان شکنی را میدهد.به ربات یاد بدهید از چه کلماتی استفاده کند و چه کارهایی خوب و چه کارهایی بد است. شروع به چت کردن با ربات خود کنید و از او سوال بپرسید تا جواب شما را بدهد. و این ربات از زبان فارسی هم پشتیبانی میکند


http://www.apktops.ir/wp-content/uploads/2014/04/SimSimi-6.1.8-2.jpg
ADMIN بازدید : 287 شنبه 03 خرداد 1393 نظرات (0)

جدیدترین سری از مجموعه بازی های پرندگان خشمگین  Angry Birds Go منتشر شد . این بازی دارای موضوعی متفاوت از دیگر بازی های این شرکت میباشد . در این بازی جذاب ، در یک جزیره هستید که با خوک های دیگر مسابقه میدهید و شما باید در شرایط سخت و دشوار با انها مسابقه بدهید . این بازی نیز مانند پرندگان خشمگین، دارای گرافیک بالایی می باشد .
http://apknews.ir/wp-content/uploads/2014/01/Angry-Birds-Go.jpg

ADMIN بازدید : 636 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

اگرچه این روزها بازار داغ مسنجرها در Viber و Tango و Line و Whats app و …. احاطه شده است اما بد نیست از یک نرم افزار قدیمی تر و البته با جایگاهی یکسان و در مواردی حتی بالاتر از برنامه های مشابه نیز یاد کنیم . WeChat که در این پست از سایت به معرفی آن می پردازیم یک مسنجر فوق العاده برای ارسال پیام متنی و صوتی به مراه تماس تصویری و بسیاری قابلیت های دیگر است که بیش از چهارصد میلیون کاربر این برنامه را به دلیل سرعت بسیار بالا ، قابلیت اطمینان کامل ، حریم امن و خصوصی و همیشه در دسترس بودنش در دنیا انتخاب کرده اند .


ویژگی ها:

1- حالت های مختلف برای گفتگو
2- متن
3- بی سیم ( با نگاه داشتن دکمه صدای شما ضبط و با رها کردن آن بلافاصله برای فرد مورد نظر ارسال می گردد)
4- گفتگوی زنده (همزمان با ارتباط با فرد مورد نظر، با نگاه داشتن دکمه صدای شما برای فرد مقابل پخش می شود و بالعکس)
5- تماس تصویری با کیفیت و بدون هیچگونه تاخیر ( تست شده ).
6- قابلیت ایجاد گروه برای گفتگو
7- جستجو افراد با روشهای مختلف مکان، تکان دادن گوشی، نام ، دفترچه تلفن
8- قابلیت ایجاد آلبوم و آپلود عکس با قابلیت حفظ حریم خصوصی و یا نمایش به صورت عمومی
9- QR Code شخصی برای هر فرد و گروه
10- بلاک و لیست مخفی برای تماس ها
11- رابط کاربری تحت وب نرم افزار که با مراجعه به این آدرس و اسکن کد QR می توانید به تماس های خود دسترسی داشته باشید.
12- و امکانات بسیار و بی نظیر دیگر

 

 

ADMIN بازدید : 317 دوشنبه 04 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند.

 

clash of clans android بازی زیبای Clash of Clans 5.113.2   اندروید

ADMIN بازدید : 271 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

star walk android ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk   Astronomy Guide 1.0.6   اندروید

ADMIN بازدید : 827 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

weather clock android اطلاعات زمان و آب و هوا با Weather and Clock Widget Full 1.0.1   اندروید

ADMIN بازدید : 314 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

 

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

 

clash of clans بازی سرگرم کننده Clash of Clans 5.172   آیفون و آیپد

ADMIN بازدید : 280 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

اپلیکیشن Camera Plus Pro یک ابزار مفید برای عکاسی با امکانات بسیار زیاد است. شما می‌توانید در حین عکاسی با کمک ابزارها، عکس بهتری بگیرید. همچنین بعد از گرفتن عکس با کمک ابزارهای ویرایش، عکستان را بهبود دهید و نهایتاً با قابلیت‌های اشتراک‌گذاری این برنامه عکستان را هرکجا خواستید به اشتراک بگذارید. این برنامه دارای قابلیت انتخاب کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری است. همچنین در عکاسی و فیلم‌برداری فیلترهای زنده‌ی متنوعی قرار داده شده است که در حین عکاسی / فیلم‌برداری می‌توانید همزمان فیلتر مورد نظرتان را مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

camera plus pro عکاسی حرفه‌ای با Camera Plus Pro 5.0   آیفون و آیپد

ADMIN بازدید : 264 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. همچنین توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram نرم افزار پیام رسان Telegram 2.0.1   آیفون و آیپد

ADMIN بازدید : 310 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

نرم‌افزار Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه که محیطی شبیه به اپلیکیشن محبوب WhatsApp دارد، امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! یعنی این پیام‌ها از روی موبایل فردی که پیام برایش ارسال شده نیز پاک شود. این برنامه دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

telegram android نرم افزار پیام رسان Telegram 1.3.30   اندروید

ADMIN بازدید : 258 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit بازی زیبای Smash Hit 1.0.1   آیفون و آیپد

ADMIN بازدید : 293 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (1)

بازی Smash Hit یک بازی زیبا است که در آن شما در حین حرکت باید سعی کنید با ضربه زدن بر روی صفحه‌ی موبایلتان، شیشه‌هایی که بر سر راهتان قرار گرفته‌اند را بشکنید! بازی دارای موزیک بسیار قوی است و بعد از کمی بازی کردن، شکستن این شیشه‌ها برایتان به یک سرگرمی تبدیل خواهد شد که مجبور خواهید شد باز هم بازی کنید! دقت کنید که توپ‌هایتان محدود هستند، پس باید هدف‌گیری دقیقی داشته باشید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

smash hit android بازی زیبای Smash Hit 1.0   اندروید

 

ADMIN بازدید : 236 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

فایل منیجر ASTRO یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مدیریت فایل‌ها و اطلاعات بر روی موبایل‌های اندروید است. این فایل منیجر رایگان به‌شما امکان مدیریت فایلهای صوتی، تصویری و اسنادتان را می‌دهد. همچنین امکان بک‌آپ گیری از برنامه‌ها و دسترسی به همه‌ی اطلاعات گوشی در هر قسمت از گوشی از دیگر امکانات این برنامه هست. همچنین امکان هماهنگسازی با فضاهای ابر، مثل Dropbox و Google Drive از دیگر امکانات این برنامه است.

 

astro file manager android فایل منیجر ASTRO File Manager with Cloud 4.4.592   اندروید

ADMIN بازدید : 261 یکشنبه 03 فروردین 1393 نظرات (0)

یکی از خدماتی که وردپرس به کاربران خود ارائه می‌دهد، امکان مدیریت وبلاگ از طریق اپلیکیشن‌ موبایل است. شما با کمک اپلیکیشن موبایل WordPress می‌توانید آمار وبلاگ خود را مشاهده کنید، نظرات را ببینید و به‌آن‌ها پاسخ دهید و یا مطلب تازه‌ای منتشر کنید. همچنین می‌توانید انتخاب کنید تا در صورت دریافت نظر جدید برای یکی از پست‌هایتان، همین برنامه شما را آگاه سازد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

wordpress مدیریت وردپرس در موبایل Wordpress 3.9.1   آیفون و آیپد

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 312
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 561
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 42
  • بازدید هفته : 915
  • بازدید ماه : 2,894
  • بازدید سال : 68,899
  • بازدید کلی : 2,241,959