loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 679 سه شنبه 31 تیر 1393 نظرات (0)

بلاگر98  یک سیستم قدرتمند سایت ساز بر پایه وردپرس است که با بهره گيري از امكاناتي بي مانند يكي از جامعترين و كامل ترين سيستم هاي سایت ساز را در اختیار شما قرار می دهد .

بلاگ ها یک سیستم قدرتمند ،‌ با امكانات بسيار پيشرفته ،‌ محيطي كاملا فارسی ، رایگان و حرفه اي را براي شما فراهم ميكند تا به سادگي ، نوشته ها ، مقالات ، خاطرات ، مطالب مورد علاقه ، پادکست ها ، عکس ها و ویدئوهای خود را بر روی سایت تان منتشر كنيد .

تيم مديريتي بلاگ ها یک سیستم قدرتمند بدون هيچ چشم داشتي وظيفه خود مي داند تا در سريعترين زمان ممكن نسبت به پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما اقدام كند .

ادرس سایت :

www.blogr98.ir


ADMIN بازدید : 274 شنبه 07 تیر 1393 نظرات (0)

 

فیلم آموزشی ساخت ویندوز مدیا پلیر

آموزش ویژوال بیسیک 6

فیلم آموزشی ویژوال بیسیک 6



 

با سلام خدمت تمامی بازدید کنندگان محترم سایت نیم آپ دانلود ما امروز برای شما آموزش ساخت نرم افزار ویندوز مدیا پلیر به زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک 6 رو آماده کردیم امید وار هستیم خوشتون بیاد

 

دانلود در ادامه مطلب ....

ADMIN بازدید : 1520 پنجشنبه 01 خرداد 1393 نظرات (0)

دانلود بازی سرگرمی آفتابه برای سیستم عامل آندروید

ورژن جدید 1.2.1 برای دانلود قرار داده شد

بازی ایرانی آفتابه یک بازی باحال و سرگرم کننده و دور همیست.شما در این بازی ساده باید یک عبارت تقریبا بی ربط را از روی عکس هر مرحله حدس بزنید.
با خرید سکه در این بازی ساده و ایرانی می توانید درون هر یک از مراحل، راهنمایی بگیرید و بتوانید راهنمایی بگیرید.

 

http://up.javanfa.ir/up/omidsmart/Pictures/4/25450_591.jpg

ADMIN بازدید : 746 یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نرم افزاری رایگان و بسیار عالی برای چت های تصویری و صوتی است. این نرم افزار در زمینه چت تصویری و صوتی از نظر کیفیت و سرعت بسیار محبوب به شمار می رود. بعد از نصب نرم افزار کافیست به رایگان فرم عضویت oovoo را پرکنید و اکانت مورد نظرتان را بسازید ، سپس میتوانید با کاربران عضو oovoo به چت ویدیویی و صوتی بپردازید. در ورژن جدید این نرم افزار میتوانید همزمان با ۱۲ کاربر به چت تصویری با کیفیت بالا بپردازید و تصاویر آنها را ملاحظه کنید. همچنین نرم افزار میتواند چت های تصویری و صوتی را ذخیره نماید تا با فرمت فیلم و صدا در کامپیوترتان نگهداری کنید. لازم به ذکر است نرم افزار میتواند به اکانت فیس بوک نیز متصل شده و با کاربران آنلاین به چت بپردازد. قابلیت ارسال فایل تا ۲۵ مگابایت نیز در این نرم افزار فراهم شده است.

 

 

ADMIN بازدید : 418 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 آموزش کرک کردن نرم افزار اینترنت دانلود منیجر

 (Internet Download Manager)

 

 

 

با سلام به علت مشکلات کاربران با دانلودبرنامه ها این نرم افزار قدرتمند را برای مدیریت فایل های دانلودی شما از جمله برنامه های موبایل، آهنگ و ... با اموزش کامل و آسان , فعال سازی ( کرک کردن ) ان در سایت نیم موب قرار دادیم !



آموزش بروز رسانی شد ( مشکل تقلبی بودن کرک idm کاملا برطرف شد )

به راحت ترین شکل ممکن قرار گرفت

ADMIN بازدید : 236 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

Seven Remix XP نرم افزاري بسيارجالب براي تغيير چهره ويندوز شما به ويندوز محبوب 7 ميباشد. اين بسته نرم افزاري رايگان به شما اين امكان ميدهد. تم ویندوز ایكس‌پی خود را به ويندوز محبوب ويندوز 7 تبديل كنيد. پس از نصب نرم افزار و بعد از ريستارت كردن سيستم خود شاهد زيبايي هاي اين تم ميشود و تمامي مراحل بوت و لگوي آن همانند ويندوز هفت ميباشد. شما با اين نرم افزار ميتوانيد سر و شكل ویندوز ایكس‌پی خود را به حال و هوای ویندوز هفت تغییر دهید. اين نرم افزار به هيچ وجه فایل‌های سیستم شما را تغییر نمی‌دهد و شما ميتوانيد با پاك كردن آن دوباره به ويندوز قبلي خود باز گرديد. اين نرم افزار بهترين گزينه براي تعويض پوسته ويندوز خود به ويندوز 7 ميباشد.

برخی قابلیت ها:

1- تغییر فونت سیستم به فونتهای ويندوز هفت
2- عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ويندوز هفت بصورت بسیار زیبا
3- شفافیت منو ها و پنجره ها همانند ويندوز هفت
4- اضافه شدن پوسته هاي بسيار جديد به مديا پلير
5- بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک
6- قابلیت cleartype در نمایش فونتهای ویندوز بصورت پیش فرض
7- تغییر آیکونهای ویندوز و تبدیل آن به ویندوز هفت با بالاترین کیفیت

 

ADMIN بازدید : 399 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 سلام من امروز همه چیز در باره ی بمبوس  (بومباس)  و اموزش های اون وقابلیت ها و امکاناتش رو ازمبتدی تا حرفه ای رو میخام آموزش بدم     بهتون ولی من انقدر تایپ کردم بخدا دستم خسته شد شما یه  دستت درد نکنه ای تو نظرات برا من بزارید










اموزش انلاین شدن با بمبوس


بمباس یکی از برنامه های جانبی نیمباز هستش که میتونید باهاش آنلاین بشید و با دوستانتون چت کنید و حتی به روم های مختلف هم برید*نحوه آنلاین شدن با همه bombus ها مثل هم نیستند و یه فرق های مختصری دارن و بیشترشون مثل همه*برای آنلاین شدن بعد از این که برنامه رو باز کردید در کادر اول user name رو مینویسد یعنی اسم آیدی خودتون رو اونجا دقیق تایپ کنید و حالا در کادر دوم server نوشته شده که شما باید در این کادر عبارت nimbuzz.com رو تایپ کنید*پس از پر کردن دو کادر قبل حالا در کادر سوم password نوشته که اونجا رمز آیدیتون رو تایپ کنید و بعد از انجام دادن این کادر حالا در داخل کادر چهارم nick name نوشته که یه اسم دلخواه رو اونجا بنویسید و یا به صورت خالی رهاش کنید*حالا باید گذینه Extand settings رو بزنید و در داخل کادر host/ip باید عبارت openfire.nimbuzz.com رو به صورت دقیق تایپ کنید*دیگه کاری به بقیه کادرها نداشته باشید و گذینه save رو بزنید و آنلاین شید و حالا میتونید از چت لذت ببرید


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

بقیه آموزش در ادامه مطلب ....

messisthe بازدید : 686 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دانلود قالب سایت دانلود ها برای بلاگفا

 قالب سایت دانلود ها برای بلاگفا


دانلود قالب سایت دانلود ها برای میهن بلاگ

 قالب سایت دانلود ها برای  میهن بلاگ

 

یش از این این قالب برای رزبلاگ ترجمه شده بود که توسط ما به میهن بلاگ وبلاگفا ترجمه شد

 

دانلود قالب در ادامه مطلب ....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 159
  • بازدید امروز : 251
  • باردید دیروز : 354
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 42
  • بازدید هفته : 605
  • بازدید ماه : 2,584
  • بازدید سال : 68,589
  • بازدید کلی : 2,241,649