loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 329 سه شنبه 01 مهر 1393 نظرات (0)

Afshin Azari – Sarbaz 2

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای افشیـن آذری به نام سرباز ۲

ترانه سرا : مجتبی شریف – با لینک مستقیم

 

98794654165465

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.67 مگابایت

» دانلود آهنگ سرباز 2 «

 

 

 

متن آهنگ سرباز ۲ افشیـن آذری

 

خبر رسید می برنش خدا بگو چی كار كنم

هی به سرم میزنه كه فرار كنم فرار كنم

سربازی حالیش نمیشه من تو رو از دست میدمت

انگاری یادت رفته كه منو دیوونه كردنت

امروز و فرداس كه بیام زندگیتو خراب كنم

عكسایی كه بهم دادی بدتریناشو قاب كنم

بیام كه حالیت بكنم نارو زدن چجوریه

خودت میخواستی بد بشم دست خودم نیست

زوریه الان شنیدم كه تو رو میبرنت چی كار كنم

اینجا به آسونیا نمیذارن پا شم بیام

من نمیشه كه دست روی دست بذارم و اینجا بمونم

نمیشه كه بشینم و فقط خدا خدا كنم

من یادته میگفتی بهم باید با این عشق خو كنی

برو بیا با همدیگه زندگی رو شروع كنیم

حالا دیگه فرق میكنه دیگه نمیمیرم برات

میخوام ببینمش كیه اون كه نشسته زیر پات

امروز و فرداس كه بیام زندگیتو خراب كنم

عكسایی كه بهم دادی بدتریناشو قاب كنم

بیام كه حالیت بكنم نارو زدن چجوریه

خودت میخواستی بد بشم دست خودم نیست زوریه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 167
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 1,564
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,897
  • بازدید ماه : 8,483
  • بازدید سال : 74,488
  • بازدید کلی : 2,247,548