loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 289 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

Mohammad Reza Derafshi – Bonbast

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد رضا درفشی به نام بن بست

آهنگساز :  محمد رضا درفشی – تنظیم :  مجتبی شادابفر – ترانه سرا :  امیر خدایاری

 

98798465165165

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.69 مگابایت

» دانلود آهنگ بن بست «

 

 

 

متن آهنگ بن بست محمد رضا درفشی

 

احساسمون با هم یکی نیست
بی فایدست پیشت بمونم
من کم نذاشتم تویه این راه
میرم عزیزم نمیتونم
احساس من از دست میره
تو این مسیر که اشتباهه
مثله کسی که آخر راهو تا لبه این پرتگاهه
کوچه به کوچه خاطراتم پر میشه از روزای با تو
شاید که دیوارای خونه حس میکنن دلتنگیاتو
دنیای ما خیلی عوض شد حتی نفهمیدی یه لحظه
این فاصله سخت میشه اما این رابطه بن بسته محضه
تنهاییه من سخته وقتی
احساس تو با من یکی نیست
تنها دلیلت واسه رفتن
چیزی بجز وابستگی نیست
چیزی به جز اینکه ندونی
من بی دلیل پیشت نبودم
من واسه ی یه عمر عزیزم
به بودنت فک کرده بودم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 180
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 1,859
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 4,192
  • بازدید ماه : 8,778
  • بازدید سال : 74,783
  • بازدید کلی : 2,247,843