loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 322 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

Mohammad Ghoreishy – Divoone Bazi

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد قریشی بنام دیوونه بازی

ترانه و ملودی : محمد قریشی – تنظیم : پیام سوری

 

987654163513

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.47 مگابایت

» دانلود آهنگ دیوونه بازی «

 

 

 

متن آهنگ دیوونه بازی محمد قریشی

 

من میگم تنها نرو دیوونه بازی می کنی

من میگم تنها میشی قلبمو راضی میکنی

آره من عاشق این دیوونه بازیات شدم

با دلی که مثل شیشست تو بازی می کنی

از تو خواهش می کنم قلبمو منتظر نذار

دلی که دیوونته اینجوری بی قرار نذار

از تو خواهش می کنم قلبمو منتظر نذار

دلی که دیوونته اینجوری بی قرار نذار

نمی دونی همه ی درد منی تو

غم دنیا که غمی نیست من ازت خاطراه دارم

خاطره درد کمی نیست

من یه عمره با خیالت لحظه لحظه در نبردم

با تو زنده بودم اما با تو زندگی نکردم

از تو خواهش می کنم قلبمو منتظر نذار

دلی که دیوونته اینجوری بی قرار نذار

 

از تو خواهش می کنم قلبمو منتظر نذار

دلی که دیوونته اینجوری بی قرار نذار

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 1,606
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,939
  • بازدید ماه : 8,525
  • بازدید سال : 74,530
  • بازدید کلی : 2,247,590