loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 619 دوشنبه 31 شهریور 1393 نظرات (0)

Siavash Ghomayshi – Mohabat

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیاوش قمیشی به نام محبت

با لینک مستقیم و متن ترانه

 

123308498

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.76 مگابایت

» دانلود آهنگ محبت «

 

 

متن آهنگ محبت سیاوش قمیشی

 

من میگم اگه میخوندم
واسه خاطر دلت بود
تو میگی طلوع من باش
خیلی زوده واسه بدرود..
من میگم خسته شدم از
شب و دلتنگی و غربت
تو میگی زندگی اینه
درد تو درد محبت..
من میگم برای این عشق
واسه من ترک وطن بود
تو میگی صدات همیشه
متن خاطرات من بود
توی نامه گفته بودی
مثل باد بی سرزمینی
دنبال خودت میگردی
خواب بارونو میبینی
به پرنده ی مهاجر
الکی بگو که خوبه
نگو طفلی شوق پرواز
یه حکایت دروغه

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 994
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,327
  • بازدید ماه : 7,913
  • بازدید سال : 73,918
  • بازدید کلی : 2,246,978