loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 350 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

Ramin Bibak – Eshtebah

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام اشتباه

تنظیم : رامین بی باک – شعر : حسین کشاورز

 

48569835735735

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.65 مگابایت

» دانلود آهنگ اشتباه «

 

 

 

متن آهنگ اشتباه رامین بیباک

از تو گلایه ای نیست تو خوبیو بدم من
ببخش که اشتباهن باز عاشقت شدم من
تو خط به خط قصه غرورمو شکستم
تمامه زندگیمو به پای کی نشستم
من تو خیاله اینکه توام یه بی قراری
تا وقتی باشم با تو هیچکیو دوس نداری
اما نمیدونستم نمیمونی کنارم
میگذری بی تفاوت تا اسمتو نیارم
قول و قرارمونو به دست کی سپردی
تو تقصیری نداری توکه قسم نخوردی
جواب خوبیامو دادی با یک بهونه
عشق پر از دروغت به یاد من میمونه
من تو خیاله اینکه توام یه بی قراری
تا وقتی باشم با تو هیچکیو دوس نداری
اما نمیدونستم نمیمونی کنارم
میگذری بی تفاوت تا اسمتو نیارم

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 169
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 1,616
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,949
  • بازدید ماه : 8,535
  • بازدید سال : 74,540
  • بازدید کلی : 2,247,600