loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 275 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

Bahram Gomar – Sarab

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بهرام گمار به نام سراب

ترانه: رضا حبیب پور – تنظیم: بهزاد شیرازی

 

9879846546876848

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.74 مگابایت

» دانلود آهنگ سراب «

 

 

 

متن آهنگ سراب بهرام گمار

 

چشام خیسه نمی دونم چرا میبارهاین بارون

دل آشوبم نمی دونم چجوری میشه شاد بود

تو این بارونیه چشمام دارم چشماتو میبینم

بجای بودنه با تو پای عکس تو میشینم

بازم امشب کنار تو تویی که واقعیت نیست

چشام درگیر یک رویاست یه حسی که حقیقت نیست

نشستن روبروی من یه دفتر از صدای تو

می پیچیه توی ذهن من تموم خاطرات تو

سرابه زندگیم امروز تو رو میبینم هرجا

کنارم هستی اما من پر از تنهاییم اینجا

می خوام دستاتو هر لحظه بگیرم با تب دستم

بمونی توام با من می خوامو می ترسم

بازم امشب کنار تو تویی که واقعیت نیست

چشام درگیر یک رویاست یه حسی که حقیقت نیست

نشستن روبروی من یه دفتر از صدای تو

می پیچیه توی ذهن من تموم خاطرات تو

سرابه زندگیم امروز تو رو میبینم هرجا

کنارم هستی اما من پر از تنهاییم اینجا

می خوام دستاتو هر لحظه بگیرم با تب دستم

بمونی توام با من می خوامو می ترسم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 1,294
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,627
  • بازدید ماه : 8,213
  • بازدید سال : 74,218
  • بازدید کلی : 2,247,278