loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 283 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

Shahin Daneshjoo – Bavaram Nemishe

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای شاهین دانشجو بنام باورم نمیشه

ترانه : کامبیز جمشیدی – موزیک و تنظیم : شاهین دانشجو

میکس و مستر : محمود کلهر

 

9879841635168

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.60 مگابایت

» دانلود آهنگ باورم نمیشه «

 

 

 

متن آهنگ باورم نمیشه شاهین دانشجو

 

دلمو شکستی پای من نموندی

عشق پاکمونو به شکست کشوندی

منو جا گذاشتی با یه قلب خسته

با دلی که بی تو تو خودش شکسته

من با تموم این زخمایی که ازت دارم

هنوزم به عشق تو به احساست بدهکارم

می دونم به خاطرم به دریا دل میزنی

اما هیچ وقت اینو نفهمیدم چرا از چی دل می کنی

با اینکه می دونم عشقتو ام و تو می دونی عشق منی

 

آهنگ شاهین دانشجو بنام باورم نمیشه

 

باورم نمیشه رفتنت یه خوابه 

دوری از تو حتی خوابشم عذابه

باورم نمی شه این تویی که میری

این تویی که از من داری دل میگیری

من با تموم این زخمایی که ازت دارم

هنوزم به عشق تو به احساست بدهکارم

می دونم به خاطرم به دریا دل میزنی

اما هیچ وقت اینو نفهمیدم چرا از چی دل می کنی

با اینکه می دونم عشقتو ام و تو می دونی عشق منی

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 375
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,708
  • بازدید ماه : 7,294
  • بازدید سال : 73,299
  • بازدید کلی : 2,246,359