loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 215 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

Morteza Abroun – Shahrivar

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی مرتضی آبرون به نام شهریور

ترانه سرا و آهنگساز : شایان مقبلی – تنظیم کننده : سعید میرصفوتی

میکس و مسترینگ : بهرام مهماندوست

 

879846516846

 

آهنگ با کیفیت 128 : حجم 3.51 مگابایت

» دانلود آهنگ شهریور «

 

 

 

متن آهنگ شهریور مرتضی آبرون

 

یه شهریور تو چشماته که پاییزی نمی بینه

آخه سرگرم احساس یه تابستون شیرینه

میشه یک عمر باشی و نری یه لحظه از پیشم

تموم لحظه هاشو قول میدم عاشقت باشم

یکم با من مدارا کن وقتی یه عمره همراتم

من از وقتی که یادم هست فقط غرق تماشاتم

بخند و آرزوهامو بغل تو توی آغوشت 

یه شهریور بسازم که نشه هرگز فراموشت

 

آهنگ جدید مرتضی آبرون بنام شهریور

 

چی گفتی تو به این پاییز برقص افتاده اندامش

یه حسی توی چشماته که بی اندازه می خوامش

شدم هم سفره عشقت از عشقت پر شده جونم 

توی این برکه اینجایی منم پیش تو مهمونم

یکم با من مدارا کن وقتی یه عمره همراتم

من از وقتی که یادم هست فقط غرق تماشاتم

بخند و آرزوهامو بغل تو توی آغوشت 

یه شهریور بسازم که نشه هرگز فراموشت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 598
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,931
  • بازدید ماه : 7,517
  • بازدید سال : 73,522
  • بازدید کلی : 2,246,582