loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 565 شنبه 07 دی 1392 نظرات (7)

در این پست قصد دارم نحوه خریدساخت visa kart free رو برای خرید gift از نیمباز و بالا بردن محبوبیت روم رو آموزش بدم

آمزش در ادامه مطلب

در این پست قصد دارم نحوه خریدساخت visa kart free رو برای خرید gift از نیمباز و بالا بردن محبوبیت روم رو آموزش بدم

اول از همه میرین تو این لینک http://www.AWSurveys.com

وقتی وارد سایت شدین برین گزینه Create Free Accont ثبت نام کنید و وارد شین

حالا شما وارد شدین و $0 حساب دارین برای صدور ویزا کارت باید حداقل حسابتون به $15 برسه

برید قسمت Surveys Paid Website Evaluations که وسطای صفحه هس و چندتاس شما اولی کلیک کنید ازتون یه سایت میخواد که فرق نداره چی بنویسید توش(من نوشتم salar) و پایین گزینه Submit رو کلیک کنید

بعد home الان متوجه میشین که حسابتون افزایش پیدا کرده و یکی از Surveys Paid Website ها کم شده

همین کار رو انقدر انجام میدین تا Surveys ها تموم شن

توجه:موجودی باید 15$ باشه که ویزا کارت صادر کنه برای افزایش موجودی باید از invite friend لینک مخصوص خودتون رو بردارین و به بقیه بدین تا از طریق این لینک ثبت نام کنن ومثله شما این منوال رو انجام بدن

برای صدور اطلاعات ویزا کارت باید پس از تکمیل موجودی cash out رو کلیک کنید


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mamad در تاریخ 1393/02/17 و 5:10 دقیقه ارسال شده است

سلام Surveys ها تموم شد ولی 3$ فقط گیرم اومد چیکار کنمشکلک

این نظر توسط rasti در تاریخ 1393/02/16 و 12:10 دقیقه ارسال شده است

دیگه با مستر کارت نمیشه گیفت خرید lol
آقا من قیمت خوب میدم
برای آوردن روم به صفحه اول
و خرید گیفت ارزان اد کنید
me$i,,@n.c
artadoos@n.c

این نظر توسط یاسر در تاریخ 1393/02/16 و 11:56 دقیقه ارسال شده است

من خودم دارم می فروشم
هر کی خواست قیمت خوب میدمش
اد کن
me$i,,@n.c
artadoos@n.cشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سامان حکمت نیا در تاریخ 1392/12/03 و 10:58 دقیقه ارسال شده است

من2بارحسابم15تاشدcash out زدم فردادیدم حسابم صفرشدمسترکارتم واسم نیومدبکس دروغه روشش دروغه بخدا

اگه داریgiftبیارومم بزنahwazm


ایمیل بدی ممنون میشم

این نظر توسط سارا محمدی فر در تاریخ 1392/11/13 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

سلام من تمام این کارا رو کردم و 15 دلار رو گرفتم و درخواست ویزا کارت دادم و گفتن دوشنبه جواب به ایمیل شما فرستاده میشه ولی این 3 هفته خبری از ایمیل نشد چرا؟ شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1392/10/13 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

مستر کارت به در خونتون نمیاد کهشکلک من خودم این کارو کردم cush رو که زدم اطلاعات کارتو بهم داد
در ضمن اوناییکه میخوان زود تر به امتیاز کافی برسن با اون لینک که توinvite friendبرداشتن خودشون ثبت نام کنن و هر بار مرورگر خودشون رو حذف نصب کنن بعد دوباره نصب کنن و باز این کارارو انجام بدن

این نظر توسط فاطمه سادات در تاریخ 1392/10/10 و 21:23 دقیقه ارسال شده است

سلام من 15$ گرفتم بعد زدم رو cash out اما اتفاقي نيفتاد و مستر كارت من صادر نشد بايد چكار كنم ممنون ميشم كمك كنيد


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 1,440
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 3,773
  • بازدید ماه : 8,359
  • بازدید سال : 74,364
  • بازدید کلی : 2,247,424