loading...
پورتال جامع نیم آپ دانلود
آخرین ارسال های انجمن
ADMIN بازدید : 312 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

فیلم جدید و بسیار زیبای من و زیبا با کیفیت عالی DVDRip و لینک مستقیم …

Mano Ziba دانلود فیلم من و زیبا با کیفیت عالی

دانلود فیلم من و زیبا

کارگردان: فریدون حسن پور

موضوع: اجتماعی

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

سال تولید: ۱۳۹۱

فرمت:  MKV

حجم:  ۶۹۱ مگابایت

بازیگران : پرویز پرستویی، شهاب حسینی، دریا آشوری، رضا ناجی و…

خلاصه داستان : در شبی سرد و بارانی، پیش از آنکه موسی به خانه برسد، همسرس راحله بر اثر درد زایمان جان می سپارد. موسی در تمام عمر فکر میکند که باعث مرگ راحله شده است. او تمام وحود و عشق خود را پای جعفر تنها یادگار راحبه میریزد و…

.

.

.

 دانلود فیلم من و زیبا

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود حجم بالا:           لینک مستقیم

Uploadboy                Rodfile             Hexupload              Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————

.

.

دانلود فیلم من و زیبا

—————————————————————————————————————————————

لینک های دانلود کم حجم:           لینک مستقیم

Uploadboy                Rodfile             Hexupload              Uploadbaz

—————————————————————————————————————————————

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد سایت چیست؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1339
  • کل نظرات : 301
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 855
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 167
  • بازدید امروز : 483
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 2,816
  • بازدید ماه : 7,402
  • بازدید سال : 73,407
  • بازدید کلی : 2,246,467